Customer Experience, van klant naar ambassadeur

13 oktober 2017

Wat gebeurt er als jouw favoriete kroeg wordt gerund als jouw lokale bank? De verwachting is dat de klassering ‘favoriet’ snel zal verdwijnen. In London is de proef op de som genomen liet Egmont Philips ons zien bij de aftrap van de avond. Egmont Philips, sinds 1 juni 2017 Marketing Director bij DAS, heeft ons op de 2e maandagavond van …

Influencer Marketing, een nieuw tijdperk in Marketing

14 september 2017

Emilie Tabor, Founding Partner en Strategic Director van IMA, Influencer Marketing Agency, verzorgde op 11 september 2017 de Topmarketeers Network-sessie. Zij vertelde ons wat Influencer Marketing is, hoe het werkt en wat de trends zijn. En ze beantwoordde indrukwekkend de vele vragen die de deelnemers stelden. Toen Emilie en haar mede-oprichtster Maddie Raedts in 2010 begonnen met hun bureau, toen …

Bonen erbij!

14 juni 2017

Wat een inspirerend verhaal! Na het laatste applaus, is dat het gevoel wat overheerst bij de marketing professionals in de zaal. Een verhaal over groei, merkbeleving, en bewustwording. Maar ook over de kracht van herhaling. Nicole Freid, Directeur Marketing & Innovatie bij HAK, nam ons op de 2e maandagavond in juni mee in het verhaal van de bonen van HAK. …

Digitaal transformeren doe je zo!

7 april 2017

‘TEAMWORK makes the DREAM WORK’ Van bestellingen per telefoon en fax naar de grootste online marktplaats voor foodprofessionals. Anouk Beeren, met Deli XL winnaar van de Digital Transformers Award 2016, verzorgde op 13 maart 2017 de Topmarketeers Network-sessie. Zij vertelde hoe bij Deli XL de transformatie van een product-, logistiek- en aanbod gedreven bedrijf naar een klant-gedreven business heeft plaatsgevonden. …

De marketingorganisatie van de toekomst

20 februari 2017

Op 13 februari sprak Rob Beltman over de toekomst van marketing en organisatorische consequenties. Duidelijk is dat de veranderingen in het marketingvak sneller gaan dan het licht. Uit onderzoek blijkt dan ook dat marketeers zich in brede zin niet klaar voelen voor de ontwikkelingen die op ons af komen. Rob vroeg de aanwezige marketeers aan welke van de kernfuncties van …

Marketinglessen die Hillary liet liggen

19 januari 2017

Op maandagavond 16 januari genoten we van een boeiend, persoonlijk verhaal van Kirsten Verdel, die als eerste buitenlandse ooit op het landelijk hoofdkwartier van een Amerikaans presidentieel campagneteam zat. Met de inauguratie van Trump voor de deur en de aanstaande verkiezingen in Nederland, was het onderwerp actueler dan ooit: wat kunnen marketingbedrijven en -organisaties leren van politieke campagnes? Kirsten gaf …

Het gat in de maatschappij

13 december 2016

De markt bestaat niet meer, waar het echt om gaat is de maatschappij. Als marketeers moeten we dus niet op zoek naar een gat in de markt, maar liggen de kansen in een gat in de maatschappij. De mondige consument van vandaag wil juist bedrijven en merken die de maatschappij vooruit helpen, niet de markt. Dit was de kern van het …

Picnic presentatie bij Top Marketeers Network
Picnic 14 november 2016

15 november 2016

Wat een geweldige avond was het! Ruben Vermijs, Digital Marketing Leader van Picnic en vanaf dag 1 betrokken bij deze start up, gaf een inkijkje in de belevenissen tijdens het eerste bestaansjaar. Van 4 electrische zelfontwikkelde bezorgwagentjes naar 80, van 1 stad naar 6 steden, en vele klantinsights verder. Want dat laatste is de rode draad in het verhaal; elke …