8 oktober 2013 Digitale Marketing Update 3

The Brief
Veelgevraagd spreker en auteur van het rencentelijk verschenen boek The Conversation Manager Steven van Belleghem trad op.

Hij deelde zijn visie over de drie belangrijkste pijlers waar een organisatie zich op moet focussen om te kunnen excelleren in de huidige markt.
“Ik vond het een super avond! Kende zijn boeken al, maar heb genoten!”

“Was superleuk en “super-entertaining” om met Steven te spreken… Duidelijk verhaal, legt goede verbanden en verbindingen. Eye-openers, ondanks dat een gedeelte van de theorie bekend was.”.

Spreker

Hans Mokkink

SPREKER
Steven van Belleghem

ORGANISATIE
Conversation company

Wat mag je verwachten?

There is a social media myth that says the average consumer is negative and complains about brands on social media. The facts, however, prove the opposite. Research shows that over 80% of all branded conversations are positive.

With “Power to the People”, Steven shows companies how to tap into this positive potential. Letting go of the fear and using the positive power of consumers creates loads of new opportunities. Opening up and asking customers to co-create the future of your company means you are starting to use the power of the modern consumer.

Staying relevant is a challenge every company faces in today’s market. Embedding the voice of the customer in your decision flows makes it much easier to take up this challenge.

Schrijf je in

Naam (vereist)

Email (vereist)

Betreft (graag datum of onderwerp sessie invullen)

Bericht