9 september 2013 – Ontwikkeling van het (online) retaillandschap

Spreker

Hans Mokkink

SPREKER
Kees Kerkvliet

ORGANISATIE
TOTE-M

Prijs

De kostendekkende deelnameprijs voor deze sessie is 70 euro inclusief broodjes en borrel, exclusief BTW.

Je ontvangt de factuur per mail.

Wat mag je verwachten?

The Brief

Kees Kerkvliet, managing director van TOTE-M vertelde over Customer Journey Mapping: hoe krijg je inzicht in de contactmomenten die voor een klant bepalend zijn om te kiezen voor jouw merk? Er werd aangevangen met de theorie.

Daarna vertelde hij over een keur van klanten: van het WNF tot UPC en van SNS en Triodos tot Robeco – allemaal zijn ze enthousiast over de inzichten die zij hebben verkregen. Met als meest opvallende inzicht dat er momenten zijn waarop je juist niet voor 100% klanttevredenheid gaat…

Customer Journey Mapping is een praktijk- en resultaatgerichte techniek voor het verbeteren van de klantbeleving over alle kanalen (internet, telefoon, email, winkels etc.) heen.

Door bijna letterlijk in de schoenen van de klant te gaan staan en dus vanuit zijn/haar perspectief ‘de reis’ van de klant te doorlopen worden heldere inzichten verkregen om interactie met de klant te optimaliseren. Niet alleen bestaande klantprocessen, maar ook innovaties kunnen op deze wijze vormgegeven worden. U leert op basis van de inzichten over klanten te kiezen voor die zaken, die van belang zijn voor de klant én voor het merk.

Kortom Customer Journey Mapping is een waardevolle techniek voor iedereen, die zijn klant als vertrekpunt wil nemen.

Schrijf je in

Naam (vereist)

Email (vereist)

Betreft (graag datum of onderwerp sessie invullen)

Bericht