12 februari 2013 – ‘The changing world of marketing’

The Brief
De eerste sessie van 2013 was het startschot, dat veel overzicht in de veranderingen in de marketing gaf. Dit werd gedaan aan de hand van de praktijk: tegen welke vraagstuken lopen de Topmarketeers aan wat voorbodes zijn van blijvende werkwijzen?
Welke zijn ‘overgangsklachten’ (en wat daarna dan)? Waar zul je mee moeten (leren) leven? Wat kunnen we gevoeglijk vergeten?

Goos Geursen, schrijver van marketingboeken, adviseur voor het bedrijfsleven en tevens lid van de Raad van Uitzicht van TMN, verzorgde een inleiding over dit soort vragen.

Spreker

Hans Mokkink

Arjan ter Linden
The human effect

Wat mag je verwachten?

Creatieve en Changing Marketing is noodzakelijk voor succes. Voor de aanwezigen was het een uniek kijkje in de keuken en de kans om met ‘peers’ te sparren over oplossingen. Voor Vivienne de input van een uniek gezelschap van topmarketeers.

Schrijf je in

Naam (vereist)

Email (vereist)

Betreft (graag datum of onderwerp sessie invullen)

Bericht