19 juni 2014 – Thought leader – hoe word je dat?

Het jaarthema 2014 is ‘Leiding geven en nemen’, Deze sessie met als thema ‘Thought leader- hoe wordt je dat?’ is daar onderdeel van.

Spreker

Hans Mokkink

Spreker
Eveline van Acqooij

Organisatie
EvAdvies

Wat mag je verwachten?

Vooruitblik
Eveline van Acquoij van EvAdvies | Shopper Marketing Consultancy claimt “thought leadership” in Shopper Marketing. In drie jaar tijd heeft ze, geheel zelfstandig, een succesvolle eigen consultancy-business opgebouwd, met klanten als Grolsch, Procter & Gamble, Philips en Nutricia. Ze werkt nu met mensen die bij haar passen, aan projecten die bij haar passen en op een manier die bij haar past (bijvoorbeeld pas vanaf 10 uur ‘s ochtends met de laptop bij een koffietentje).

Tijdens deze sessie vertelt Eveline graag hoe zij haar bedrijf opgebouwd heeft en hoe zij zichzelf als thought leader in haar vakgebied heeft neergezet. Hiervoor was een andere kijk op bedrijfsmodellen, maar ook haar eigen leiderschap onontbeerlijk. Vervolgens gaan we zelf in workshopvorm aan de slag: Wat zou jouw unieke specialiteit kunnen zijn? Maar ook: wat is jouw ideale werkvorm? Wat zijn jouw ideale klanten? En hoe benader je die? En welke zaken moet je leren, maar ook loslaten om een verandering voor elkaar te krijgen?

Schrijf je in

Naam (vereist)

Email (vereist)

Betreft (graag datum of onderwerp sessie invullen)

Bericht