2 september 2014 Bedrijfscase Brabantia

Het jaarthema 2014 is ‘Leiding geven en nemen’, Deze sessie met de behandeling van een case van een branchevernieuwer is daar onderdeel van.

Spreker

Hans Mokkink

Spreker
Tijn van Elderen

Organisatie
Brabantia

Locatie

Leerhotel Het Klooster
Daam Fockemalaan 10
Amersfoort

Wat mag je verwachten?

Vooruitblik
Het begon voor Brabantia allemaal in 1919. Vijftien mensen en een klein fabriekje in het Nederlandse dorpje Aalst. Een traditioneel familiebedrijf dat gerund werd door technici en vaklieden. En direct vanaf het begin is goed en professioneel vakmanschap in combinatie met stijlvol design de stuwende kracht achter het succes. Inmiddels is Brabantia vertegenwoordigd over de hele wereld en heeft het kantoren en productielocaties wereldwijd.

Het geheim van hun succes? Mensen houden van mooie kwaliteitsproducten die ze dag in dag uit kunnen gebruiken, zolang als zij willen. Verrassende producten met een eigentijds ontwerp die de dagelijkse klusjes plezierig maken, letterlijk ‘Designed for living’. En daar zijn ze trots op.

Tijdens deze TMN-sessie zal Tijn van Elderen, algemeen directeur van Brabantia, vertellen over de stappen die de afgelopen jaren zijn gezet en de koers voor de komende jaren. Niet alleen de succesfactoren maar ook de dilemma’s komen aan bod. Na de casebespreking zal er ruimte zijn om met elkaar te sparren over een aantal actuele marketingvraagstukken van Brabantia. Zodat Tijn met frisse input naar huis gaat en de deelnemers ook van elkaar hebben geleerd.

Schrijf je in

Naam (vereist)

Email (vereist)

Betreft (graag datum of onderwerp sessie invullen)

Bericht