25 september 2014 – Digitale marketing update 1

De jaarlijkse Digitale Marketing Update beslaat 3 avonden. De update behandelt de belangrijkste ontwikkelingen in online marketing en de samenhang met offline marketing..

Spreker

Hans Mokkink

Spreker
Joost Steins Bisschop, partner bij Jungle Minds en columnist voor het FD en Frankwatching bijt het spits af. Hij start met het schetsen van het landschap zoals hij dit in zijn FD columns doet. Daarnaast laat Joost zien wat de online score card kan betekenen voor organisaties: niet financiële doelstellingen, maar het klantperspectief bepaalt de bedrijfsstrategie!

Organisatie
Jungleminds

Locatie

Leerhotel Het Klooster
Daam Fockemalaan 10
Amersfoort

Wat mag je verwachten?

Traditiegetrouw staat ook dit jaar de Digital Marketing Update (DMU) weer op het programma – een serie van drie avonden waarin we je graag up-to-speed brengen over alles dat met online te maken heeft.
Vorig jaar was de insteek operationeel: ROI Marketing, Social Media en Converseren. Dit jaar is het thema Online in je DNA; met andere woorden, wat moet je doen om van een keur aan digitale middelen naar een digitale strategie te gaan?

Schrijf je in

Naam (vereist)

Email (vereist)

Betreft (graag datum of onderwerp sessie invullen)

Bericht