12 oktober 2015 DMU avond 3

De Digitale Marketing Update (DMU) is al jaren een begrip. In 3 avonden word je geïnspireerd door de nieuwste ontwikkelingen en inzichten op het gebied van online en ‘de nieuwe economie’.

Spreker

DMU avond 3

Bas van den Beld

Search en social marketing expert, onlangs uitgeroepen tot European Search Personality 2015

Wanneer

Maandag 12 oktober

18.30u binnenlopen met soep en broodjes
19.00u start sessie
21.30u – 22.00u afsluiting met borrel

Locatie

Leerhotel Het Klooster
Daam Fockemalaan 10
Amersfoort

Prijs

De kostendekkende deelnameprijs voor deze sessie is 70 euro inclusief broodjes en borrel, exclusief BTW.

Je ontvangt de factuur per mail.

Wat mag je verwachten?

Echt goede online marketing gaat niet over het ‘zenden’, maar over het begrijpen van de doelgroep zodat de juiste bezoekers op het juiste moment in hun funnel worden aangesproken met de juiste onderwerpen. De ‘grote spelers’ als Facebook en Google snappen dit en spelen hierop in. Bas van den Beld legt uit wat het belang is van het echt goed begrijpen van je doelgroep en hoe je die op het juiste moment aanspreekt, gebruik makend van ontwikkelingen bij Google en Facebook.

Over Bas van den Beld
Bas van den Beld is een Online Marketing Strategist en veelgevraagd consultant, trainer en keynote speaker. Hij is ook verantwoordelijk voor de digitale PR en Marketing van Linkdex in de UK. Bas wordt wereldwijd beschouwd als een expert en influencer op het gebied van Internet Marketing, Social Marketing en Search. Bas is de oprichter van Stateofdigital.com. Als spreker heeft Bas meerdere prijzen gewonnen en spreekt hij op verschillende plaatsen over de wereld, van IJsland, New York en Londen tot aan Iran, Turkije en de Oekraine. Bas adviseert diverse soorten bedrijven, van startup tot Fortune 500, waaronder KLM en MTV, in de mogelijkheden van internetmarketing.

Bas is tevens docent bij Beeckestijn Business School.

Schrijf je in

Naam (vereist)

Email (vereist)

Betreft (graag datum of onderwerp sessie invullen)

Bericht