14 september 2015 DMU avond 1

De Digitale Marketing Update (DMU) is al jaren een begrip. In 3 avonden word je geïnspireerd door de nieuwste ontwikkelingen en inzichten op het gebied van online en ‘de nieuwe economie’.

Spreker

DMU avond 1

Marion Koopman, CEO Greenhouse Group
Paul Kerssens, Manager Online bij Eneco

Wanneer

Maandag 14 september

18.30u binnenlopen met broodjes
19.00u start sessie
21.30u – 22.00u afsluiting met borrel

Locatie

We zijn te gast bij Eneco.

Adres
Marten Meesweg 5
3068 AV Rotterdam

Prijs

De kostendekkende deelnameprijs voor deze sessie is 70 euro inclusief broodjes en borrel, exclusief BTW.

Je ontvangt de factuur per mail.

Wat mag je verwachten?

Door een sterke focus op innovatie is Greenhouse Group marktleider in Nederland op verschillende gebieden van data driven digital performance marketing. Marion Koopman, CEO, vertelt over de digitale ontwikkelingen vanuit media perspectief. Ze neemt je samen met Greenhouse Group Labs mee de digitale toekomst in en stelt je in staat om deze zelf te ervaren. De studenten van Greenhouse Labs laten je kennismaken met:

-the Oculus Rift that provides a Virtual Reality experience such as a roller coaster ride;
-the NAO robot, a humanoid that will show some of its capabilties;
-the eye tracker that tracks the eye movement of user and provides information such as the first image the user look at and also which image he or she looked at for more time and
-the Apex, our holographic pillar with 4 prisms that projects holograms and creates depth images through the use of the kinect.”

Zoals elke markt verandert ook de energiemarkt in sterke mate. Welke strategie heeft Eneco gekozen? Welke digitale transformatie is daarvoor nodig qua klantbediening en organisatie? Paul Kerssens, Manager Online bij Eneco, licht de strategie en keuzes van Eneco toe en zal zijn ervaringen met jullie delen.

Schrijf je in

Naam (vereist)

Email (vereist)

Betreft (graag datum of onderwerp sessie invullen)

Bericht