19 januari 2015 Bedrijfscase

Spreker

Sophie Veltkamp-Dikhoff

Sophie Veltkamp-Dikhoff gaf deze avond een kijkje in de marketingstrategie van Triodos Bank. De 5 mythes van de nieuwe campagne vormen de kapstok voor het marketingverhaal van deze bank. Tijdens het tweede deel van de avond maakte ze graag gebruik van de kennis van het TopMarketeersNetwork door ons een actuele uitdaging voor te leggen.

Sophie is ruim 15 jaar werkzaam als marketeer in de financiële dienstverlening. Zij werkt sinds 2009 bij Triodos Bank en is daar verantwoordelijk voor de marketing van het zakelijke segment. Ze heeft aan het begin gestaan van de ‘Volg je hart. Gebruik je hoofd.’-campagnes waarmee Triodos Bank onlangs werd bekroond met een gouden Effie.

Triodos Bank is een van de duurzaamste banken ter wereld. De missie van de bank is om geld te laten werken aan positieve maatschappelijke, ecologische en culturele veranderingen. Deze onafhankelijke Nederlandse Bank is opgericht in Zeist in 1980 en heeft vestigingen in Nederland, Belgie, het Verenigd Koninkrijk, Spanje en Duitsland.

Sophie was enthousiast over de gegeven input, die haar en haar team weer inspireerden tot nieuwe stappen. De leden van TMN waren enthousiast over Sophie’s open verhaal en het kijkje in de (mooie) keuken van Triodos.

Wanneer

Maandag 19 januari

18.30u binnenlopen met soep en broodjes
19.00u start sessie
21.30u – 22.00u afsluiting met borrel

Locatie

Leerhotel Het Klooster
Daam Fockemalaan 10
Amersfoort

Wat mag je verwachten?

Tijdens deze sessie nam Sophie Veltkamp-Dikhoff ons mee in de successen maar ook dilemma’s van Triodos.

Een kikker laat zich niet koken

Je kent vast het verhaal van de kikker en het kokende water. Die laat zich niet koken. Deze mythe vormt samen met nog vier andere mythes de nieuwe
campagne van Triodos Bank waarin een aantal ingesleten denkbeelden over de economie worden ontkracht.

Schrijf je in

Naam (vereist)

Email (vereist)

Betreft (graag datum of onderwerp sessie invullen)

Bericht