23 november 2015 Innovatie is key

In de nieuwe economie is werkelijk creatieve innovatie key. We zijn heel gelukkig dat we Carola Verschoor, auteur van het recent verschenen boek Change Ahead, bereid hebben gevonden om een workshop over dit onderwerp te verzorgen.

Spreker

Carola Verschoor

Carola Verschoor
Groh! Breathtaking growth
Groh! Innovation

Wanneer

Maandag 23 november

18.30u binnenlopen met soep en broodjes
19.00u start sessie
21.30u – 22.00u afsluiting met borrel

Locatie

Leerhotel Het Klooster
Daam Fockemalaan 10
Amersfoort

Prijs

De kostendekkende deelnameprijs voor deze sessie is 70 euro inclusief broodjes en borrel, exclusief BTW.

Je ontvangt de factuur per mail.

Wat mag je verwachten?

Over Carola Verschoor
Carola is de oprichtster van GROH!. Met een achtergrond in de corporate wereld, binnen FMCG is Carola een doorgewinterde marketeer met een creatieve en ondernemende persoonlijkheid. Haar passie voor strategie, innovatie en ontwerpen is voelbaar in alles wat ze onderneemt. Ze ondersteunt haar klanten in vernieuwingsprocessen vanuit leergierigheid en ontwerpend denken.

Change Ahead
Ze heeft het boek Change Ahead: How Research and Design are Transforming Business geschreven (in het Engels) dat lovende reviews krijgt. In Change Ahead, onthult ze de filosofie, werkwijze en aanpak voor business creatie vanuit onderzoeken en ontwerpen. Carola presenteert een model voor het integreren van consumer insights in bedrijfs- en merkstrategie, die verder gaat dan het pure begrijpen van wat er leeft bij de consument: dus tot het daadwerkelijk ontwikkelen van betekenisvolle producten en diensten. In de nieuwe economie is de manier waarop bedrijven innoveren volop in verandering. Daarom heeft ze 42 mensen wereldwijd geïnterviewd, zowel practitioners als deskundigen, om dit moment van verandering op te vangen. De interviews zijn onderdeel van het boek en laten zien hoe verschillende professionals dit soort vraagstukken aanpakken. En naast deze boeiende interviews, schetst Change Ahead hoe op praktische en fundamentele wijze organisaties zichzelf kunnen zien als levende, zich aan de context aanpassende levensvormen welke leren en doen, onderzoeken en maken, en zodoende zich voortdurend transformeren door middel van research en design. Neem alvast een kijkje.
Op 23 november zal Carola ons op praktische wijze laten ervaren hoe we deze tools voor onderzoeken en ontwerpen voor ons kunnen laten werken om strategie en innovatie van topniveau te blijven leveren.

Schrijf je in

Naam (vereist)

Email (vereist)

Betreft (graag datum of onderwerp sessie invullen)

Bericht