8 februari 2016 Bedrijfscase: Hoe word je Merk van het Jaar?

Misschien is 2016 wel het jaar dat jouw bedrijf zich Merk van het jaar mag gaan noemen. Deze sessie vertelt meer over hoe Bolletje dit heeft aangepakt.

Spreker

Frank Krouwels

Frank Krouwels, Commercieel Directeur Bolletje

Wanneer

Maandag 8 februari

18.30u binnenlopen met soep en broodjes
19.00u start sessie
21.30u – 22.00u afsluiting met borrel

Locatie

Leerhotel Het Klooster
Daam Fockemalaan 10
Amersfoort

Prijs

De kostendekkende deelnameprijs voor deze sessie is 70 euro inclusief broodjes en borrel, exclusief BTW.

Je ontvangt de factuur per mail.

Wat mag je verwachten?

Frank Krouwels is na eerdere posities bij Stegeman en Hilton Food Group in april 2015 overgestapt naar Bolletje. Tijdens deze sessie vertelt hij ons meer over het geheim achter het huidige succes van Bolletje. De afgelopen jaren is een strategische route gekozen die heeft geleid tot waar Bolletje nu staat, met als bijzonder feit de verkiezing tot Merk van het Jaar 2015. Om alvast een tipje van de sluier op te lichten: er is destijds een ontwikkelroute met 6 groeiplatforms gekozen waarin de handel en communicatie, naast productontwikkeling, een prominente positie hadden. Daarnaast zal Frank dieper ingaan op een specifieke case: de aanpak achter het succesverhaal van ‘Goed Bezig’.

Na de pauze gaan we aan de slag om met Bolletje mee te denken op een specifiek vraagstuk. Een mes dat aan meerdere kanten snijdt: je kunt leren van andere marketeers bij het bedenken van oplossingen en Frank neemt hopelijk een paar mooie ideeën mee terug.

Het belooft een interessante avond te worden. Schrijf je dan ook snel in!

Schrijf je in

Naam (vereist)

Email (vereist)

Betreft (graag datum of onderwerp sessie invullen)

Bericht