10 oktober 2016 – Gamification

We spelen al eeuwen spelletjes. Inmiddels ervaren we hoe effectief games zijn in het verleiden, vastgrijpen, motiveren en binden. Het inzetten van die technieken is waar Gamification over gaat.

Spreker

Gastspreker Bart Hufen

Gastspreker Bart Hufen

Wanneer

Maandag 10 oktober
18.30u binnenlopen met soep en broodjes
19.00u start sessie
21.30u – 22.00u afsluiting met borrel

Locatie

Leerhotel Het Klooster
Daam Fockemalaan 10
Amersfoort

Prijs

De kostendekkende deelnameprijs voor deze sessie is 55 euro inclusief broodjes en borrel, exclusief BTW.

Je ontvangt de factuur per mail.

Bij afmelding minder dan 5 werkdagen van tevoren zijn we genoodzaakt de volledige kosten in rekening te brengen.

Games die je conversie verhogen. Gaming om je traffic te vergroten. Upsell realiseren door het spelen van een game. Een game om Internal Branding te realiseren. Dit zijn een paar voorbeelden waar Gamification recentelijk is ingezet om concrete marketingdoelstellingen te behalen.

Wat mag je verwachten?
Op maandag 10 oktober is Bart Hufen van BrandNewGame onze gastspreker Gamification.
BrandNewGame ontwikkelde onder meer de Gamification Strategie voor Unilever, een Gameconcept voor UWV, Verandermanagment door Gamification voor de haven van Amsterdam en een samenwerkingsconcept door gaming voor Schiphol Air Cargo.

Tijdens deze sessie krijg je inzicht in de gamemarkt en worden twee recente succesvolle marketing game cases besproken: Nationale Nederlanden en Vodafone. Na de pauze gaan we zelf aan de slag met een interactieve Gamestorm om de kracht van Gamification te ervaren.

De spreker
Bart Hufen is Gamification expert en schrijver van het boek ‘Laat met je merk spelen’. Deze bestseller beschrijft hoe games kunnen worden gebruikt om marketingdoelstellingen te behalen in het digitale tijdperk.
Zijn tweede boek komt in oktober uit: Gamification als motor van verandering. Hierin gaat het vooral over de inzet van game mechanieken om de wendbaarheid en response-snelheid van organisaties te vergroten.
Bart is van oorsprong technisch bedrijfskundig ingenieur en heeft een master degree in Brand Management.

Schrijf je in

Naam (vereist)

Email (vereist)

Betreft (graag datum of onderwerp sessie invullen)

Bericht