11 april 2016 De koopknop, bestaat die echt? Een wetenschappelijk kijkje in het brein van de klant

“De koopknop? Die bestaat toch helemaal niet. In mijn hersenen? Doe niet zo gek joh. Verzinsels van opportunistische zakenlieden die er geld aan willen verdienen. Eerst zien, dan geloven, want er is geen enkel wetenschappelijk bewijs.
Oh …, is dat er wel? Significant zelfs …, hmm. Hebben we dan geen enkele privacy meer? Het zou verboden moeten worden …, behalve voor goede doelen.”.

Spreker

Hans Mokkink

Martin de Munnik, partner in Neurensics, begeleidt deze sessie

Wanneer

Maandag 11 april

18.30u binnenlopen met soep en broodjes
19.00u start sessie
21.30u – 22.00u afsluiting met borrel

Locatie

Leerhotel Het Klooster
Daam Fockemalaan 10
Amersfoort

Prijs

De kostendekkende deelnameprijs voor deze sessie is 70 euro inclusief broodjes en borrel, exclusief BTW.

Je ontvangt de factuur per mail.

Wat mag je verwachten?

Op 11 april a.s. zal Martin de Munnik, bij Topmarketeers Network een presentatie geven over het geheim van het consumentenbrein.

“De koopknop? Die bestaat toch helemaal niet. In mijn hersenen? Doe niet zo gek joh. Verzinsels van opportunistische zakenlieden die er geld aan willen verdienen. Eerst zien, dan geloven, want er is geen enkel wetenschappelijk bewijs. Oh …, is dat er wel? Significant zelfs …, hmm. Hebben we dan geen enkele privacy meer? Het moest verboden worden …, behalve voor goede doelen.”

Het juiste product, voor de juiste doelgroep op het juiste moment, tegen de juiste prijs. Dat heeft neuromarketing in petto.

Wie daar meer over wil weten en een voorsprong wil nemen, komt naar de TMN sessie op maandag 11 april over Neuromarketing die gegeven wordt door dé specialist op dit gebied Martin de Munnik, schrijver van het boek
‘de koopknop’, het geheim van het consumentenbrein. Een presentatie die een spectaculaire take out oplevert voor iedereen die met gedragsbeïnvloeding zijn geld verdient. Sinds zijn allereerste dag in de reclame, nu alweer een jaar of 30 geleden, heeft Martin zich geïnteresseerd in de werking ervan. Vanuit alle disciplines die het vak kent, heeft hij zich verdiept in het bouwen van merken.

Hij ging als eerste de dialoog aan met de sociaal- en economisch psychologen,die zich op zijn vak stortten. Hij zat op de voorste rij toen neurologen zich roerden in de marketing. En samen met de vermaarde cognitief neurowetenschapper aan de Universiteit van Amsterdam, professor doctor Victor Lamme, is De Munnik partner in Neurensics, ’s werelds eerste fMRI gedreven neuromarketing onderzoeks- en adviesbureau. Deze piepjonge expertise binnen de economie verschaft een spectaculair inzicht in de belevenis van de consument door met behulp van MRI-scanners letterlijk in het levende brein te kijken. De Munniks brede achtergrond en unieke neuromarketingkennis maken hem tot een inspiratieve strateeg die nationale en internationale bedrijven adviseert in de ontwikkeling van een renderend markt- en merkbeleid. Naast neuromarketing-advies geeft Martin regelmatig workshops en lezingen over de werking van het consumentenbrein, de activatie van de ‘koopknop’ en praktische toepassing van de laatste neuropsychologische inzichten in de marketing. Eén en ander geanimeerd verteld en toegelicht met eigen fMRI-onderzoek.

De spreker

Jochum Jarigsma, UvA-economie, is spreker en trainer op het gebied van netwerken, acquisitie, sales en ondernemerschap en is internationaal actief als businesscoach. Hij is oprichter van AccuRaad en de website Verkoopresultaat.nl die zich volledig richt op MKB-bedrijven en zelfstandige professionals. Daarnaast is hij verbonden aan het Amsterdam Center for Entrepreneurship (ACE), Yes!Delft, Utrecht Inc en verschillende hogescholen.

Als bedenker en uitvoerder van verschillende MVO-initiatieven zoals Platform Maatschappelijk Ondernemen, de Wereld BBQ en Water4Masai laat hij zien dat goed ondernemerschap gepaard kan gaan met goed wereldburgerschap. Jochum biedt als social entrepreneur één keer per jaar het DOEL-traject aan. In dit traject leert hij ondernemers met ervaring alles over het toepassen van verkoopinzichten en -methoden in hun dagelijkse praktijk.

Jochum Jarigsma is auteur van de businessroman De Nieuwe Weg.

Schrijf je in

Naam (vereist)

Email (vereist)

Betreft (graag datum of onderwerp sessie invullen)

Bericht