12 december 2016 – Betekenismarketing


Je komt er bijna niet meer onderuit; iets toevoegen aan de maatschappij.
In de betekeniseconomie gebeurt alles in een context. Het is niet langer ik, maar wij. Langzaam maar zeker krijgen we het besef dat we niet zonder elkaar kunnen. We zetten voorzichtig de eerste schreden naar een economie waarin we de wereld met z’n allen een stukje beter maken.

Spreker

Kees Klomp begeleidt de sessie

Wanneer

Maandag 12 december

18.30u inloop met soep en broodjes
19.00u start sessie
21.30u – 22.00u afsluiting met borrel

Locatie

Leerhotel Het Klooster
Daam Fockemalaan 10
Amersfoort

Prijs

De kostendekkende deelnameprijs voor deze sessie is 55 euro inclusief broodjes en borrel, exclusief BTW.

Je ontvangt de factuur per mail.

Bij afmelding minder dan 5 werkdagen van tevoren zijn we genoodzaakt de volledige kosten in rekening te brengen.

Wat mag je verwachten?
We willen steeds nadrukkelijker bedrijven die de wereld niet kapot maken en/of de mensheid bedreigen ten faveure van een klein aantal aandeelhouders, maar bedrijven die alles en iedereen vooruithelpen; betekenisvolle bedrijven. Bedrijven gaan zich daarom steeds vaker storten op maatschappelijke issues, en hun bedrijfsvoering gebruiken om constructief te interveniëren. Dat is de motor achter de gestaag opkomende betekeniseconomie.

Kees Klomp laat in een presentatie de concrete handvaten, waarmee élk bedrijf maatschappelijk van betekenis kan zijn, de revue passeren. Tevens zal hij vele verschillende voorbeelden van concrete, constructieve bedrijfsvoering laten zien.
Na de pauze gaan we in groepen aan de slag met de door Kees aangereikte methodiek. Hoe kan jouw bedrijf maatschappelijk van betekenis zijn ?

Over de spreker
Kees Klomp (1968) werkte als trendwatcher en strategy director bij de grootste reclamebureaus van ons land, en was oprichter van het eerste merkactivatie adviesbureau van Nederland.
Sinds 2006 is Kees adviseur, mentor en ondernemer op het gebied van betekenisvol ondernemerschap.
Kees publiceerde onlangs zijn 4e boek over dit onderwerp: Handboek Betekenisvol Ondernemen. Het boek is een concrete handleiding voor het beginnen/bouwen van maatschappelijk-betekenisvolle bedrijven.

Schrijf je in

Naam (vereist)

Email (vereist)

Betreft (graag datum of onderwerp sessie invullen)

Bericht