14 maart 2016 Hoe kom je tot een effectieve geïntegreerde mediamix?

De veranderende media kunnen voor iedereen weleens een doolhof lijken. Maar wat nou als je dit nieuwe medialandschap naar jouw hand kunt zetten?

Spreker

Hans Mokkink

Joost Istha van Zigt Communicatie begeleidt deze sessie

Wanneer

Maandag 14 maart

18.30u binnenlopen met broodjes
19.00u start
21.30u – 22.00u afsluiting met borrel

Locatie

Leerhotel Het Klooster
Daam Fockemalaan 10
Amersfoort

Prijs

De kostendekkende deelnameprijs voor deze sessie is 70 euro inclusief broodjes en borrel, exclusief BTW.

Je ontvangt de factuur per mail.

Wat mag je verwachten?

Op 14 maart a.s. zal, op verzoek van vele Topmarketeers, Joost Istha van Mediabureau ZIGT bij Topmarketeers Network duidelijkheid geven over het veranderende media-landschap in digital, mobiele en sociale media. En kunnen we hem de vraag stellen: wat en hoe koop je media tegenwoordig in?

Deze keer een TMN-sessie met een interactief karakter, waarin alle media-vragen gesteld kunnen worden aan de oprichter van het beste mediabureau van de afgelopen 4 jaar, volgens het jaarlijkse Emerce-onderzoek.

Wat kun je verwachten?

Adverteerders willen graag succesvol zijn en innoveren op het gebied van media. De ontwikkelingen gaan snel en niet iedereen is dagelijks met de materie bezig, terwijl het om flinke investeringen in media en communicatie gaat. Deze avond kan je helpen nieuwe mogelijkheden begrijpelijk en toepasbaar te maken. De do’s en don’t’s komen aan bod, fabeltjes worden doorgeprikt en kansen aangestipt.

Innovaties
We gaan in op media-innovaties, het bereiken van grote of juist specifieke doelgroepen. Wat werkt, wat niet? En hoe snel kan het ingezet worden?

Inzicht
Joost zal onder andere ingaan op het benodigde inzicht in het totale resultaat van alle media-inspanningen. Hij belicht daarbij het belang van de juiste aanpak, doelstellingen en combinatie van on- en offline data. Wat heeft de tv-commercial bijgedragen aan de online conversie? Wat doet de consument via mobiel of tablet met de campagne en hoe verhoudt dit zich tot de merkwaardering? Zaken die van invloed zijn op het succes van een merk.

Interactie
Joost is ondernemer en richt zich op de werkzaamheden die morgen van belang zijn voor adverteerders. Geen presentatie, maar een interactieve sessie met ruimte voor vragen om je te helpen of aan het denken te zetten. Je kunt ze bewaren voor de 14e of vooraf al aan Joost stellen via: Joost.Istha@Zigt.nl

Schrijf je in

Naam (vereist)

Email (vereist)

Betreft (graag datum of onderwerp sessie invullen)

Bericht