14 november 2016 – Picnic Online Supermarkt

Disruptie van bestaande business modellen is actueel. Spelers met ervaring uit andere branches die de boel op z’n kop zetten. Zo ook Michiel Muller (o.a. Routemobiel en Tango) en zijn collegae die met de nieuwe online supermarkt Picnic willen concurreren met Albert Heijn en Jumbo.

Spreker

Ruben Vermijs Picnic

Ruben Vermijs

Wanneer

Maandag 14 november
18.30u inloop met broodje
19.00u start sessie
21.30u – 22.00u afsluiting met borrel

Locatie
Zandfoort aan de Eem
Eemlaan 100
3812 ED Amersfoort
(nabij distributiecentrum Picnic)

Prijs

De kostendekkende deelnameprijs voor deze sessie is 55 euro inclusief broodjes en borrel, exclusief BTW.

Je ontvangt de factuur per mail.

Bij afmelding minder dan 5 werkdagen van tevoren zijn we genoodzaakt de volledige kosten in rekening te brengen.

Picnic is voor vele partijen een interessant initiatief. Het lijkt met dagelijkse producten lastig concurreren als internetpartij tegen de gevestigde orde. Dat zei men ook van schoenen verkopen online. We kennen allemaal inmiddels het succes van Zalando. Daar zat echter enorm veel geld achter. Maar hoe zet je een online supermarkt zonder exorbitant bedrag in de markt?

Wat mag je verwachten?
Op maandag 14 november is Ruben Vermijs, de Digital Marketing Leader van Picnic, onze spreker. De sessie bestaat uit verschillende onderdelen. Ruben geeft ons inzicht in wat er komt kijken bij de marketing van een nieuwe internet supermarkt. Daarna gaan we aan de slag met een uitdaging waar Picnic voor staat. Hierdoor beleef je zelf hoe het is om als kleine speler anders tegen daadwerkelijke problematieken aan te kijken. Ook goed voor mensen die bij een grote speler zitten, waar mogelijk een nieuw disruptief initiatief in de markt gezet kan worden.

De spreker
Ruben Vermijs is vanaf de start van het concreet in de markt gaan zetten van Picnic (december 2014) als marketing leader betrokken bij Picnic. Daarvoor heeft hij als Commercial Director bij ITNEXT (Gazelle Award 2013) diverse partijen geholpen nieuwe initiatieven in de markt te zetten.

Schrijf je in

Naam (vereist)

Email (vereist)

Betreft (graag datum of onderwerp sessie invullen)

Bericht