20 juni 2016 – Leer effectief beïnvloeden

Bestaat jouw werk deels uit het overtuigen van anderen, het creëren van draagvlak bij stakeholders? Meer inzicht in dit proces leert je om hier effectiever mee om te gaan.

Spreker

Hans Mokkink

Jochum Jarigsma verzorgt deze sessie

Wanneer

Maandag 20 juni

18.30u binnenlopen met soep en broodjes
19.00u start sessie
21.30u – 22.00u afsluiting met borrel

Locatie

Leerhotel Het Klooster
Daam Fockemalaan 10
Amersfoort

Prijs

De kostendekkende deelnameprijs voor deze sessie is 70 euro inclusief broodjes en borrel, exclusief BTW.

Je ontvangt de factuur per mail.

Wat mag je verwachten?

Op maandag 20 juni a.s. zal Jochum Jarigsma bij Topmarketeers Network een sessie verzorgen over overtuigen. Deze TMN-sessie is interessant voor professionals die zich in hun werk onder meer bezighouden met het creëren van draagvlak en het overtuigen van stakeholders.

Wil je meer inzicht krijgen in het proces van beïnvloeden en overtuigen zodat je hier effectiever mee om kunt gaan? Tijdens deze avond leer je onder andere wat bronnen van invloed zijn en hoe je deze bronnen kunt inzetten. Vervolgens ga je aan de slag met je eigen situatie.

De spreker

Jochum Jarigsma, UvA-economie, is spreker en trainer op het gebied van netwerken, acquisitie, sales en ondernemerschap en is internationaal actief als businesscoach. Hij is oprichter van AccuRaad en de website Verkoopresultaat.nl die zich volledig richt op MKB-bedrijven en zelfstandige professionals. Daarnaast is hij verbonden aan het Amsterdam Center for Entrepreneurship (ACE), Yes!Delft, Utrecht Inc en verschillende hogescholen.

Als bedenker en uitvoerder van verschillende MVO-initiatieven zoals Platform Maatschappelijk Ondernemen, de Wereld BBQ en Water4Masai laat hij zien dat goed ondernemerschap gepaard kan gaan met goed wereldburgerschap. Jochum biedt als social entrepreneur één keer per jaar het DOEL-traject aan. In dit traject leert hij ondernemers met ervaring alles over het toepassen van verkoopinzichten en -methoden in hun dagelijkse praktijk.

Jochum Jarigsma is auteur van de businessroman De Nieuwe Weg.

Schrijf je in

Naam (vereist)

Email (vereist)

Betreft (graag datum of onderwerp sessie invullen)

Bericht