Big data – 9 mei 2016

Zijn data de nieuwe valuta?De hoeveelheid data verdubbelt ieder jaar; het aantal medewerkers met ‘intelligence’ of ‘analist’ in hun functietitel verviervoudigt zelfs; maar wordt iedereen hier nu echt beter van?

Spreker

Hans Mokkink

Hans Mokkink verzorgt deze sessie over BIG DATA

Wanneer

Maandag 9 mei

18.30 binnenlopen met broodjes
19.00 start
21.30 – 22.00 afsluiting met borrel

Locatie

Leerhotel Het KloosterDaam Fockemalaan 10Amersfoort

Prijs

De kostendekkende deelnameprijs voor deze sessie is 45 euro inclusief broodjes en borrel, exclusief BTW. Je ontvangt een factuur per mail.

Wat mag je verwachten?

Op 9 mei deelt Hans Mokkink, eerder werkzaam als intelligence manager bij bedrijven als AEGON, T-Mobile, ANWB, The Entertainment Group en ZIGGO, bij Topmarketeers Network zijn inzichten over de rol van data in marketing.

Zijn (BIG) data een bedreiging voor de bestaande verdienmodellen? Maakt data science bestaande functies of bedrijven overbodig? Zijn er bedrijfstakken die zonder data kunnen? Is het te laat om nog in te stappen?

Maar ook het gevaar van overkill ligt op de loer: wanneer zien we door de data het bos niet meer en welke gegevens mag ik wel en niet gebruiken? Hoe komt het dat sommige bedrijven meer lijken te kunnen en mogen? En geldt voor data ook de wet van de remmende voorsprong?

Aan de hand van voorbeelden zal Hans Mokkink met de deelnemers tevens de door data science veranderende relaties tussen marketing, merk en media onderzoeken.

Wie hier meer over wil weten is van harte welkom bij de TMN-sessie op maandag 9 mei 2016.

Schrijf je in

Naam (vereist)

Email (vereist)

Betreft (graag datum of onderwerp sessie invullen)

Bericht

TMN Social only

Ga backstage als lid van TMN Social voor speciale content, interactie en meer.

TMN Social

Doe mee aan de discussie over dit onderwerp en download de bijbehorende content.

Go!