11 september 2017 – Influencer marketing

Het medialandschap is de afgelopen jaren ontzettend veranderd. Daarbij laten mensen zich steeds meer inspireren door andere mensen. Dat betekent dat merken zich anders moeten gaan positioneren en hun ecosysteem moeten heruitvinden om hun boodschap effectief over te brengen.

Spreker

Emilie Tabor

Emilie Tabor

Wanneer

Maandag 11 september 2017
18.30u inloop met soep en broodjes
19.00u start sessie
21.30u – 22.00u afsluiting met borrel

Locatie

Leerhotel Het Klooster
Daam Fockemalaan 10
Amersfoort

Permanente Educatie
nima_pelogo-02NIMA beloont deze sessie met 2 Permanente Educatie punten.

Steeds meer bedrijven realiseren zich dat influencers niet alleen miljoenen mensen kunnen bereiken en beïnvloeden, maar ook dat ze kunnen worden ingezet voor innovatieve productontwikkeling en co-creaties met bedrijven, zowel in B2C als nu ook in B2B-markten.

Wat mag je verwachten?
Op maandagavond 11 september komt Emilie Tabor, mede-oprichtster van Influencer Marketing Agency (IMA), ons bijpraten en met ons sparren over de meeste recente en aanstaande ontwikkelingen op dit gebied.

IMA is ‘the leading agency for Digital Influencer Marketing’ en heeft afgelopen jaar de SAN-adverteerdersprijs gewonnen voor nieuw mediabureau van het jaar.
Bij influencer marketing komt veel kijken. Hoe weet je wie de opkomende influencers zijn, hoe zorg je voor een echt goede match tussen een merk en bepaalde influencers zodat het ‘echt’ is voor de influencer en ook past bij het DNA van het merk? En hoe zet je de volgende stap? Hoe zorg je voor een samenwerking voor lange termijn? Daarbij zullen naarmate de technologie zich ontwikkelt influencers ook meer een persoonlijke gidsfunctie krijgen. Data zijn enorm belangrijk bij effectieve influencer marketing en de vraag is hoe zich dat verhoudt tot de (creatieve) menselijke maat?

Op dit vakgebied volgen de ontwikkelingen elkaar in rap tempo op en deze avond worden die op inspirerende en praktisch toepasbare wijze besproken. Diverse voorbeelden waar echt lef is getoond passeren de revue.

De spreker
Emilie Tabor is Founding Partner en Strategic Director van IMA en spreekt openhartig over het ‘geheim’ van hun succes en over wat hun uitdagingen zijn. IMA is voorloper in een vakgebied, dat in het huidige tijdperk van sociale media veel potentie heeft. In totaal werkt IMA samen met meer dan 10.000 internationale bloggers, vloggers en social influencers in sectoren als fashion, food, sport en lifestyle die samen meer dan 100 miljoen consumenten wereldwijd bereiken. IMA werkt voor merken als NIVEA, Tommy Hilfiger, Unilever, Chupa Chups, Estée Lauder en Albert Heijn.

In 2017 heeft Emilie, samen met ‘partner in crime’ Maddie Raedts, een plek weten te bemachtigen op Forbes’ 30under30 Media lijst, waar jaarlijks de meest toonaangevende en vooruitstrevende jonge innovators van Europa worden opgenomen.

Inschrijven

De kostendekkende deelnameprijs voor deze sessie is 65 euro inclusief broodjes en borrel, exclusief BTW. Je ontvangt direct een bevestiging en factuur in je mailbox.

Om de administratieve kosten voor de sessies zo laag mogelijk te houden, en daarmee ook de deelnameprijs, prefereren we directe betaling via de website. Op de factuur zijn alle benodigde gegevens vermeld om deze eventueel te declareren bij je werkgever.

65,00 In winkelmand

    Laat het ons even weten als betaling via de site een probleem voor je oplevert. We zorgen dan voor een alternatieve betalingsmethode.
    Als je op dit moment een interim-opdracht vervult via WerfSelect mag je kosteloos deelnemen.

    Stuur in beide gevallen even een mailtje om je aan te melden. Je hoort dan van ons.

Bij afmelding tot 5 werkdagen van tevoren zal je betaling worden teruggestort. Daarna zijn we genoodzaakt de volledige kosten in rekening te brengen.