13 februari 2017 – Hoe futureproof is jouw marketingorganisatie?

Organisatie van de marketing in plaats van marketing van de organisatie …
Marketeers zijn altijd bezig om slimmere en betere manieren te vinden voor de marketing van hun organisatie (en haar producten of diensten), maar besteden ze wel genoeg tijd aan de organisatie van marketing? Welke competenties heb je in jouw marketingorganisatie van de toekomst nodig en hoe organiseer je die eigenlijk optimaal?

Spreker

Rob Beltman

Rob Beltman

Wanneer

Maandag 13 februari
18.30u inloop met soep en broodjes
19.00u start sessie
21.30u – 22.00u afsluiting met borrel

Locatie

Leerhotel Het Klooster
Daam Fockemalaan 10
Amersfoort

Permanente Educatie
nima_pelogo-02NIMA beloont deze sessie met 2 Permanente Educatie punten.

Rob Beltman (H3ROES) schreef hierover zijn nieuwste boek, waarin hij schetst hoe marketing als vak zich ontwikkelt en hoe je de 10 marketing activiteitengebieden futureproof kunt organiseren.

Het is hoog tijd om in beweging te komen en te ontdekken wat de contouren van de marketingorganisatie van de toekomst zijn: Hoe kan marketing echt het vliegwiel worden van een klant- en marktgerichte, wendbare en onderscheidende organisatie?

Wat mag je verwachten?
In een reis door marketinguitdagingen uit het verleden, heden en de toekomst zal Rob Beltman op 13 februari bij Topmarketeers Network schetsen welke opties zich aandienen voor het toekomstgericht organiseren van marketing als vak en bedrijfsfunctie.
Hoe breed moeten we marketing zien en wie draagt welke verantwoordelijkheden? Wat zijn de uitdagingen per deelactiviteit en voor marketing als geheel? En hoe vertaal je dat naar een optimaal recept voor de marketingorganisatie van de toekomst? (spoiler alert: er is geen panacee, wel een aantal inrichtingsprincipes).

Rob neemt de aanwezigen mee langs voorbeelden van moderne marketingorganisaties en laat zien welke keuzes zij hebben gemaakt. Zijn nieuwste boek vormt de leidraad voor de avond. Juist daarom gaan we na zijn inleiding en een korte pauze in groepen zelf aan de slag! Je maakt daarmee een start van je eigen ontdekkingsreis, door de kloof in kaart te brengen tussen jouw marketingorganisatie van nu en de marketingorganisatie van de toekomst!

De spreker
Rob Beltman (Den Haag, 1977) is marketeer en expert op het gebied van klantgericht ondernemen. Hij studeerde bedrijfseconomie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en de Ecole Supérieure de Commerce de Lyon. Na zijn studie werkte hij voor het Rotterdamse adviesbureau ICSB, waar hij van 2005 tot 2013 partner was. Vanuit zijn overtuiging dat het klassieke adviesmodel niet futureproof was, richtte hij in 2014 H3ROES op, een coöperatie van professionals uit diverse disciplines, die samenwerken om Nederland klantgerichter te maken.

Rob is alles bij elkaar meer dan vijftien jaar actief in het marketingvak, als adviseur, begeleider, docent, onderzoeker en auteur. Hij heeft inmiddels honderden organisaties begeleid bij marketingvraagstukken en vele publicaties op zijn naam, waaronder 5 marketingboeken. Zijn meest recente boek kwam in november 2016 uit.

Inschrijven

De kostendekkende deelnameprijs voor deze sessie is 65 euro inclusief broodjes en borrel, exclusief BTW. Je ontvangt direct een bevestiging en factuur in je mailbox.

Om de administratieve kosten voor de sessies zo laag mogelijk te houden, en daarmee ook de deelnameprijs, prefereren we directe betaling via de website. Op de factuur zijn alle benodigde gegevens vermeld om deze eventueel te declareren bij je werkgever.

65,00In winkelmand

    Laat het ons even weten als betaling via de site een probleem voor je oplevert. We zorgen dan voor een alternatieve betalingsmethode.
    Als je op dit moment een interim-opdracht vervult via WerfSelect mag je kosteloos deelnemen.

    Stuur in beide gevallen even een mailtje om je aan te melden. Je hoort dan van ons.

Bij afmelding tot 5 werkdagen van tevoren zal je betaling worden teruggestort. Daarna zijn we genoodzaakt de volledige kosten in rekening te brengen.