8 mei – Marketing op basis van feiten in plaats van fabels

Maak kennis met de meest fundamentele patronen in ons koopgedrag.
Voor wie evidence-based marketing hoog op de agenda heeft staan.

Spreker

Wiemer Snijders

Wanneer

Maandag 8 mei 2017
18.30u inloop met soep en broodjes
19.00u start sessie
21.30u – 22.00u afsluiting met borrel

Locatie

Leerhotel Het Klooster
Daam Fockemalaan 10
Amersfoort

Permanente Educatie
nima_pelogo-02NIMA beloont deze sessie met 2 Permanente Educatie punten.

“Marketeers lijken steevast op zoek naar houvast en universele waarheden. We rennen van seminar naar seminar en praten elkaar aan dat als je nu niet meedoet aan …. In die wonderlijke wereld vol marketing luchtkastelen is het verhaal van Wiemer een verademing. Stellig, controversieel misschien, maar in ieder geval gebaseerd op cijfers en echt gedrag van echt mensen die echte dingen kopen.” – Lambèr Korsten, Head Global Branding Robeco

Marketing lijkt wellicht complexer dan ooit, maar er zijn ook bewezen wetmatigheden in ons koopgedrag die gelden in tientallen industrieën, honderden categorieën en voor duizenden merken. In tegenstelling tot wat wordt gesuggereerd blijkt ons consumentengedrag opvallend onveranderlijk, wetmatig haast…als je de patronen maar ziet.

Elke marketeer kan daar zijn voordeel mee doen. Het zijn eenvoudige principes maar ze hebben verstrekkende gevolgen.

Wat mag je verwachten?

Byron Sharp en zijn bestseller How Brands Grow zijn momenteel razend populair. Wiemer Snijders laat je tijdens deze workshop kennismaken met het geheim achter merkgroei – en de toepassing ervan in de dagelijkse praktijk.

De volgende vragen zullen in deze sessie voorbij komen:
– welke patronen zitten er in koopgedrag?
– wat betekenen deze patronen voor de groei van merken?
– welke KPI’s zijn van belang om grip op groei te houden?
– wat betekent dit voor het ontwikkelen van effectieve(re) campagnes?

De spreker

Wiemer Snijders is marketing- en merkadviseur bij The Commercial Works en Affiliate van het Ehrenberg-Bass Institute. Hij is tevens verbonden aan het instituut van Byron Sharp.

Inschrijven

De kostendekkende deelnameprijs voor deze sessie is 65 euro inclusief broodjes en borrel, exclusief BTW. Je ontvangt direct een bevestiging en factuur in je mailbox.

Om de administratieve kosten voor de sessies zo laag mogelijk te houden, en daarmee ook de deelnameprijs, prefereren we directe betaling via de website. Op de factuur zijn alle benodigde gegevens vermeld om deze eventueel te declareren bij je werkgever.

65,00 In winkelmand

    Laat het ons even weten als betaling via de site een probleem voor je oplevert. We zorgen dan voor een alternatieve betalingsmethode.
    Als je op dit moment een interim-opdracht vervult via WerfSelect mag je kosteloos deelnemen.

    Stuur in beide gevallen even een mailtje om je aan te melden. Je hoort dan van ons.

Bij afmelding tot 5 werkdagen van tevoren zal je betaling worden teruggestort. Daarna zijn we genoodzaakt de volledige kosten in rekening te brengen.