9 oktober 2017 – World Class Customer Experiences

Welke overeenkomsten hebben succesvolle bedrijven als Zappos.com, Boeing en Changi Airport? Hoe vertalen ze hun missie naar klantervaringen die extra waarde creëren voor het merk? Wat werkt goed bij moeilijke doelgroepen?

Spreker

Egmont Philips

Wanneer

Maandag 9 oktober 2017
18.30u inloop met soep en broodjes
19.00u start sessie
21.30u – 22.00u afsluiting met borrel

Locatie

Leerhotel Het Klooster
Daam Fockemalaan 10
Amersfoort

Permanente Educatie
nima_pelogo-02NIMA beloont deze sessie met 2 Permanente Educatie punten.

Nieuwsgierig geworden naar het antwoord op al deze vragen? Wil jij de geheime recepten van de wereldtop in Customer Experience, B2B èn B2C leren kennen? Zorg dan dat je erbij bent op 9 oktober. Marketingstrateeg Egmont Philips, die de wereld heeft afgereisd en bedrijven heeft bezocht die excelleren in groei, verzorgt deze boeiende avond voor Topmarketeers Network.

Wat mag je verwachten?
Hoe creëer je nou eigenlijk een excellente customer experience? CX is tegenwoordig, net als big data, big business. Maar een overbodige luxe is het zeker niet. Immers, bedrijven die in CX‑technologieën investeren, outperformen de rest van de markt.

Egmont Philips deelt met jou inzichten van world class bedrijven waar hij een exclusieve kijk achter de schermen kreeg op het gebied van CX. Van Seattle tot Singapore en van Boeing tot Burj al Arab. Egmont heeft de succesfactoren voor je samengevat in een handig model dat je mee terug kunt nemen naar je werk. 
Kortom: ‘fasten your seatbelts’ voor een interessante reis om de wereld in één avond!

Bij ING Group gaf Egmont leiding aan commerciële groei en award winnende marketing- en communicatieafdelingen (o.a. European Digital Communication Award en Grand Prix Content Marketing). Zijn ervaringen bij ING zal hij ook met je delen.

De spreker
Sinds 1 juni 2017 is Egmont Philips Directeur Marketing bij DAS. Eerder gaf hij bij ING leiding in verschillende marketing- en salesfuncties. Hij was onder andere Global Head External Communications van ING Group. Egmont Philips versnelt groei als adviseur en interimmanager en publiceert artikelen. Hij is tevens visiting professor van het International Business Master Programme aan de Hotelschool Den Haag.

Inschrijven

De kostendekkende deelnameprijs voor deze sessie is 65 euro inclusief broodjes en borrel, exclusief BTW. Je ontvangt direct een bevestiging en factuur in je mailbox.

Om de administratieve kosten voor de sessies zo laag mogelijk te houden, en daarmee ook de deelnameprijs, prefereren we directe betaling via de website. Op de factuur zijn alle benodigde gegevens vermeld om deze eventueel te declareren bij je werkgever.

65,00In winkelmand

    Laat het ons even weten als betaling via de site een probleem voor je oplevert. We zorgen dan voor een alternatieve betalingsmethode.
    Als je op dit moment een interim-opdracht vervult via WerfSelect mag je kosteloos deelnemen.

    Stuur in beide gevallen even een mailtje om je aan te melden. Je hoort dan van ons.

Bij afmelding tot 5 werkdagen van tevoren zal je betaling worden teruggestort. Daarna zijn we genoodzaakt de volledige kosten in rekening te brengen.