15 januari 2018 – The next generation Social Media

‘De gevestigde orde blijft vooral bij traditionele sociale kanalen als Facebook en Twitter. Wij nemen bedrijven mee naar de volgende stap: vertical video en meer user generated content. Bedrijven moeten uit hun comfortzone stappen en hun doelgroep op een andere, creatieve, manier aanspreken’, aldus Tim van der Wiel

Spreker

Henry Robben

Tim van der Wiel

Wanneer

Maandag 15 januari 2018
18.30u inloop met soep en broodjes
19.00u start sessie
21.30u – 22.00u afsluiting met borrel

Locatie

Leerhotel Het Klooster
Daam Fockemalaan 10
Amersfoort

Permanente Educatie
nima_pelogo-02NIMA beloont deze sessie met 2 Permanente Educatie punten.

´s Werelds snelst groeiende communicatietechnologie ‘SOCIAL MEDIA’ is aan het veranderen! Als je denkt dat het gebruiken van een hashtag je social vaardig maakt, dan heb je nog een grote inhaalslag te maken. En dat kan, bij Topmarketeers Network op maandagavond 15 januari.

Wat mag je verwachten?
Tim van der Wiel vertelt hoe je anno 2018 met social media marketing jongeren bereikt en hoe je creatieve influencer-marketingstrategieën opzet om het verhaal van een merk effectief te verspreiden. Hij doet dit met spraakmakende campagnes van grote merken opgezet door zijn eigen bedrijf.

Hoe zet je platformen als Snapchat & Instagram Stories effectief in? Nog weinig bedrijven begrijpen hoe je op deze manier nieuwe doelgroepen kunt bereiken. Tim van der Wiel richtte daarom GoSpooky op en maakt campagnes voor HEMA, AH, Hudson’s Bay, ING, ABN-AMRO, MTV, Rituals, MOJO, Zalando en Bayern Munchen.

De spreker
Tim van der Wiel (19) ontdekte de kracht van sociale media 6 jaar geleden toen hij een Twitternetwerk beheerde met een bereik van meer dan 1 miljoen Nederlandse jongeren. Samen met Liam Tjoa richtte hij in 2016 GoSpooky op. GoSpooky is een creatief bureau en softwareplatform, gericht op stories. GoSpooky biedt ook een analyticssysteem dat meer inzicht geeft binnen Snapchat. Dat is uniek en iets wat Snapchat zelf nog niet heeft.

Het Amerikaanse zakenblad Forbes gaf Tim een plek in hun ‘30 Under 30’-lijst en in 2017 won GoSpooky de SAN New Kids on the Block Accent.

Inschrijven

De kostendekkende deelnameprijs voor deze sessie is 65 euro inclusief broodjes en borrel, exclusief BTW. Je ontvangt direct een bevestiging en factuur in je mailbox.

Om de administratieve kosten voor de sessies zo laag mogelijk te houden, en daarmee ook de deelnameprijs, prefereren we directe betaling via de website. Op de factuur zijn alle benodigde gegevens vermeld om deze eventueel te declareren bij je werkgever.

65,00Verder lezen

    Laat het ons even weten als betaling via de site een probleem voor je oplevert. We zorgen dan voor een alternatieve betalingsmethode.
    Als je op dit moment een interim-opdracht vervult via WerfSelect mag je kosteloos deelnemen.

    Stuur in beide gevallen even een mailtje om je aan te melden. Je hoort dan van ons.

Bij afmelding tot 5 werkdagen van tevoren zal je betaling worden teruggestort. Daarna zijn we genoodzaakt de volledige kosten in rekening te brengen.