11 december 2017 – Societal Impact by Brands

Is jouw merk futureproof? Vervult jouw merk de toekomstige behoeften van mensen? Voldoet het aan de maatschappelijke verwachtingen ten aanzien van een merk?

Sprekers

Peter Heshof

Marja Vermeulen

Marja Vermeulen

Wanneer

Maandag 11 december 2017
18.30u inloop met soep en broodjes
19.00u start sessie
21.30u – 22.00u afsluiting met borrel

Locatie

Leerhotel Het Klooster
Daam Fockemalaan 10
Amersfoort

Permanente Educatie
nima_pelogo-02NIMA beloont deze sessie met 2 Permanente Educatie punten.

Om achter dit en nog meer te komen, ben je van harte welkom bij Topmarketeers Network op maandagavond 11 december 2017. Peter Heshof, trendwatcher, en Marja Vermeulen, marketingstrateeg MVO, verzorgen deze avond gezamenlijk.

Wat mag je verwachten?
Aan de hand van het Tijdgeest-model neemt Peter je mee door de veranderende dominante behoeften van mensen in het verleden, het heden en de toekomst. Door op deze veranderende behoeften in te spelen, blijft je merk relevant. 

Marja maakt de vertaalslag naar de maatschappelijke rol van merken door de tijd. Momenteel staan merken voor de transitie om naast maatschappelijk verantwoord te ondernemen ook maatschappelijk verbeterend te ondernemen. Van merken wordt niet alleen verwacht dat zij geen negatieve impact maken, maar merken veroveren pas echt het hart van mensen door ook aantoonbaar positieve impact te maken.

Na de pauze gaan we aan het werk met de positive societal impact van jouw merk.

De sprekers
Peter Heshof is merkstrateeg en Tijdgeest-watcher met ruim 20 jaar ervaring bij toonaangevende merken. Zijn kracht ligt in het bieden van een helder inzicht in de veranderende Tijdgeest en het vertalen van trends naar merk en markt. Peter is ook columnist voor Marketing Tribune en doceert over trends en strategie op Hogescholen en de Trend Academy. Zijn bureau Bloom werd verkozen tot winnaar van Best Trend Implementation Agency.

Marja Vermeulen is MVO & Marketingstrateeg en helpt merken met het creëren van maatschappelijke waarde. Dit doet zij voor diverse schakels in de keten, van boer tot A-merk fabrikant en supermarkt. Zij adviseert en begeleidt met haar bureau MVO Marketing Vibes bedrijven bij de ontwikkeling en implementatie van MVO-beleid. Daarnaast helpt zij merken bij het integreren van MVO-beleid in marketing: positionering en propositie, concept- en productontwikkeling, communicatie en activatie. 

Inschrijven

De kostendekkende deelnameprijs voor deze sessie is 65 euro inclusief broodjes en borrel, exclusief BTW. Je ontvangt direct een bevestiging en factuur in je mailbox.

Om de administratieve kosten voor de sessies zo laag mogelijk te houden, en daarmee ook de deelnameprijs, prefereren we directe betaling via de website. Op de factuur zijn alle benodigde gegevens vermeld om deze eventueel te declareren bij je werkgever.

65,00In winkelmand

    Laat het ons even weten als betaling via de site een probleem voor je oplevert. We zorgen dan voor een alternatieve betalingsmethode.
    Als je op dit moment een interim-opdracht vervult via WerfSelect mag je kosteloos deelnemen.

    Stuur in beide gevallen even een mailtje om je aan te melden. Je hoort dan van ons.

Bij afmelding tot 5 werkdagen van tevoren zal je betaling worden teruggestort. Daarna zijn we genoodzaakt de volledige kosten in rekening te brengen.