13 november 2017 – Marketing met ballen

Het roer moet om. Marketeers moeten (weer) een leidende rol pakken binnen hun bedrijf om te overleven in een wereld die razendsnel verandert. Marketing met ballen.

Spreker

Henry Robben

Henry Robben

Wanneer

Maandag 13 november 2017
18.30u inloop met soep en broodjes
19.00u start sessie
21.30u – 22.00u afsluiting met borrel

Locatie

Leerhotel Het Klooster
Daam Fockemalaan 10
Amersfoort

Permanente Educatie
nima_pelogo-02NIMA beloont deze sessie met 2 Permanente Educatie punten.

Wil jij weten wat nodig is voor succes, zowel voor jezelf als voor je organisatie? Kom dan naar de Topmarketeers Networksessie op 13 november en laat je inspireren door een van meest bekende marketingprofessoren die Nederland rijk is.

Wat mag je verwachten?
Een avond vol met inspiratie om jezelf als marketeer nog beter profileren. 
Henry schreef het boek ´Marketing met Ballen´ om de moderne marketeer wakker te schudden en te inspireren het maximale uit zichzelf en zijn organisatie te halen. Niet voor niets was het boek genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs en vindt Steven van Belleghem het “Een ideale inspiratiebron voor de moderne marketeer”.
 
Gedurende deze avond neemt Henry je mee door de theorie van het boek geïllustreerd door voorbeelden uit de praktijk. Hij licht toe wat nodig is voor succes voor jezelf en voor je organisatie. Aan de hand van het OMR-denkraam, Ontdekken – Managen – Respecteren, beschrijft hij de negen gedragskenmerken die jou helpen om je, ongeacht de inhoud en positie van je marketingrol in je organisatie, te onderscheiden. 
 
Henry wil benadrukken dat hij uitkijkt naar een hele interactieve avond en liever met iedereen in gesprek gaat dan alleen over zijn theorie vertelt. Het belooft dus een interessante en gezellige avond te worden.

De spreker
Prof. dr. Henry Robben (1960) is geboren in Winnipeg (Canada) en groeide op in het zuiden van Nederland. Sinds 1997 is hij hoogleraar marketing aan de Nyenrode Business Universiteit. Als gasthoogleraar vertoeft hij regelmatig aan universiteiten in binnen- en buitenland. Hij is in staat te inspireren en te bouwen en hij treedt regelmatig op als keynotespreker en als adviseur bij bedrijven. Zijn interesses betreffen strategische marketing, innovatiemanagement en strategische-besluitvormingsprocessen. Publicaties verschenen onder andere in het Journal of Product Innovation Management, het International Journal of Research in Marketing en R&D Management. Daarnaast is hij coauteur van diverse managementboeken. In zijn vrije tijd leest hij alles wat voor zijn neus komt, speelt hij games, fietst hij graag en geniet hij van het edele voetbalspel, onder andere van Oranje. Beginnend maar enthousiast liefhebber van de goede dingen in het leven, eerder omnivoor dan connaisseur.

Inschrijven

De kostendekkende deelnameprijs voor deze sessie is 65 euro inclusief broodjes en borrel, exclusief BTW. Je ontvangt direct een bevestiging en factuur in je mailbox.

Om de administratieve kosten voor de sessies zo laag mogelijk te houden, en daarmee ook de deelnameprijs, prefereren we directe betaling via de website. Op de factuur zijn alle benodigde gegevens vermeld om deze eventueel te declareren bij je werkgever.

65,00 In winkelmand

    Laat het ons even weten als betaling via de site een probleem voor je oplevert. We zorgen dan voor een alternatieve betalingsmethode.
    Als je op dit moment een interim-opdracht vervult via WerfSelect mag je kosteloos deelnemen.

    Stuur in beide gevallen even een mailtje om je aan te melden. Je hoort dan van ons.

Bij afmelding tot 5 werkdagen van tevoren zal je betaling worden teruggestort. Daarna zijn we genoodzaakt de volledige kosten in rekening te brengen.