11 juni 2018 – Het kantoor van de toekomst

Onder invloed van digitalisering worden bankkantoren worden steeds minder de plaats waar klanten hun dagelijkse bankzaken regelen. Net als in de retail, verwacht de klant meer dan alleen ‘geholpen te worden’.

Spreker

Pieter van der Werf

Pieter van der Werf

Wanneer
Maandag 11 juni 2018
17.30u – 17.45u Inloop
20.30u Afsluiting met borrel
Tijdens de sessie wordt voor een eenvoudig diner gezorgd.

Locatie
LET OP: ING kantoor
Stadsplein 96
Amstelveen
Parkeren: Q-Park onder Stadsplein

Permanente Educatie
nima_pelogo-02NIMA beloont deze sessie met 2 Permanente Educatie punten.

Let op: Deze sessie is in het ING Huis in Amstelveen en begint iets eerder dan normaal!

Online en mobiel bankieren is niet meer weg te denken. Zo maken 2,8 miljoen klanten van ING gebruik van de mobiel bankieren app. In de visie van ING wordt, juist in tijden van digitalisering, het persoonlijke contact tussen adviseur en klant steeds belangrijker. Adviseurs helpen klanten op weg met digitaal bankieren en alle nieuwe mogelijkheden die het biedt. Zij geven financieel advies, zodat klanten zich financieel fit voelen, nu en in de toekomst.

Wat mag je verwachten?
Pieter van der Werf, Head of Customer Experience ING, geeft antwoord op de vraag hoe ING invulling geeft aan het begrip Customer Experience. In het ING Huis in Amstelveen kan je deze experience ‘live’ ervaren en hoor je hoe een kantoor nog steeds relevant kan zijn in dit digitale tijdperk.

Bij het ontwerp van het ING Huis is inspiratie opgedaan in de horecawereld waar gastvrijheid in de genen zit. Er zijn geen balies meer, maar huiskamertjes, lange houten tafels en zitjes, die zorgen voor een aangename sfeer. De adviseurs spelen de belangrijkste rol om klanten het gevoel te geven van gastvrijheid. Net als in andere onderdelen van ING Nederland werken zij op een agile manier. Hierdoor hebben zij meer vrijheid en verantwoordelijkheid om klanten de beste dienstverlening te bieden.

Op 11 juni krijg je niet alleen een inkijkje in het concept achter het ING huis, dat overigens recent ook in Leeuwarden is geopend, maar ook een toelichting op de insights die hebben geleid tot dit concept. Vervolgens zal worden ingegaan op het doorvertalen van deze insights naar andere branches. Dat maakt dat de avond ook zeker interessant is voor mensen van buiten de financiƫle dienstverlening.

De spreker
Pieter van der Werf is vanuit zijn rol als Head of Customer Experience bij ING verantwoordelijk voor het concept van het ING Huis, ook wel het kantoor van de toekomst genoemd, alsmede de uitrol van dit concept naar andere kantoren. Hij zal ons op 11 juni niet alleen meenemen in het verhaal achter het kantoor van de toekomst maar ook ingaan op de relevantie van de insights voor andere branches.

Inschrijven

De kostendekkende deelnameprijs voor deze sessie is 65 euro inclusief broodjes en borrel, exclusief BTW. Je ontvangt direct een bevestiging en factuur in je mailbox.

Om de administratieve kosten voor de sessies zo laag mogelijk te houden, en daarmee ook de deelnameprijs, prefereren we directe betaling via de website. Op de factuur zijn alle benodigde gegevens vermeld om deze eventueel te declareren bij je werkgever.

65,00In winkelmand

    Laat het ons even weten als betaling via de site een probleem voor je oplevert. We zorgen dan voor een alternatieve betalingsmethode.
    Als je op dit moment een interim-opdracht vervult via WerfSelect mag je kosteloos deelnemen.

    Stuur in beide gevallen even een mailtje om je aan te melden. Je hoort dan van ons.

Bij afmelding tot 5 werkdagen van tevoren zal je betaling worden teruggestort. Daarna zijn we genoodzaakt de volledige kosten in rekening te brengen.