12 maart 2018 – De kracht van de gepersonaliseerde video

Wil jij meer resultaten halen met jouw online en e-mail marketing? Gebruik dan de kracht van gepersonaliseerde video. Een succesvolle inzet van technologie, creativiteit én personalisatie levert geweldige resultaten op.

Spreker

Guido Derkx

Wanneer

Maandag 12 maart 2018
18.30u inloop met soep en broodjes
19.00u start sessie
21.30u – 22.00u afsluiting met borrel

Locatie

Leerhotel Het Klooster
Daam Fockemalaan 10
Amersfoort

Permanente Educatie
nima_pelogo-02NIMA beloont deze sessie met 2 Permanente Educatie punten.

Als marketeer sta je voor een aantal belangrijke uitdagingen. Je wilt dat jouw doelgroep je merk leert kennen, je wilt zoveel mogelijk kwalitatieve awareness, je wilt mensen raken, converteren en uiteindelijk wil je dat ze ambassadeurs worden van jouw merk.
Kortom, je wilt een fantastische klantreis creëren. In deze reis kan video een belangrijke rol spelen. Maar waarom stuur je één video naar velen, als je voor ieder individu een eigen gepersonaliseerde video kunt sturen? Er zijn zoveel verschillende mensen, met ieder zijn eigen behoeftes en interesses, en in deze tijd gaan ze ervan uit dat ze persoonlijk en relevant benaderd worden. Het is niet voor niets dat gepersonaliseerde video een van de hot topics binnen marketing is.

Wat mag je verwachten?
Guido Derkx, Managing Director van van StoryTEQ, zorgt voor een inspirerende avond. Hij laat zien hoe gepersonaliseerde video niet alleen zorgt voor klantervaring, maar daadwerkelijk voor gedragsverandering van jouw klanten. Aan de hand van verschillende cases van Porsche, KLM en de Effie bekroonde campagne van Samsung neemt hij de customer journey met jou door.

Is het maken van gepersonaliseerde video’s complex? Nee!
In het interactieve gedeelte van de avond gaat Guido graag met jou aan de slag hoe je zelf succesvolle personal videomarketing kunt inzetten. Het zal je verbazen hoe eenvoudig het kan en wat voor resultaten je hiermee kunt bereiken. Zowel voor grote als voor minder grote merken en zowel in B2C als in B2C.
Are you ready for the next step?

De spreker
Guido Derkx is Managing Director StoryTEQ the personal video company, met een voorliefde voor data.

StoryTEQ helpt bedrijven persoonlijk en relevant te zijn in online videomarketing door krachtige personal video-oplossingen.
Hoe? Door conversie te boosten en een engaging experience te creëren voor ieder uniek individu. Guido gelooft in het bouwen van een technologie, waarbij de kracht van creativiteit en het menselijk aspect niet mag worden onderschat.

Inschrijven

De kostendekkende deelnameprijs voor deze sessie is 65 euro inclusief broodjes en borrel, exclusief BTW. Je ontvangt direct een bevestiging en factuur in je mailbox.

Om de administratieve kosten voor de sessies zo laag mogelijk te houden, en daarmee ook de deelnameprijs, prefereren we directe betaling via de website. Op de factuur zijn alle benodigde gegevens vermeld om deze eventueel te declareren bij je werkgever.

65,00In winkelmand

    Laat het ons even weten als betaling via de site een probleem voor je oplevert. We zorgen dan voor een alternatieve betalingsmethode.
    Als je op dit moment een interim-opdracht vervult via WerfSelect mag je kosteloos deelnemen.

    Stuur in beide gevallen even een mailtje om je aan te melden. Je hoort dan van ons.

Bij afmelding tot 5 werkdagen van tevoren zal je betaling worden teruggestort. Daarna zijn we genoodzaakt de volledige kosten in rekening te brengen.