9 april 2018 – Hoe zet je een innovatie succesvol in de markt?

Luminous carpets: deze innovatie die Philips samen met tapijtmaker Desso heeft ontwikkeld, zorgt ervoor dat mensen op een nieuwe manier kunnen omgaan met informatie en hun omgeving in kantoren, hotels en andere openbare gebouwen.

Spreker

Ed Huibers

Ed Huibers

Wanneer

Maandag 9 april 2018
18.30u inloop met soep en broodjes
19.00u start sessie
21.30u – 22.00u afsluiting met borrel

Locatie

Leerhotel Het Klooster
Daam Fockemalaan 10
Amersfoort

Permanente Educatie
nima_pelogo-02NIMA beloont deze sessie met 2 Permanente Educatie punten.

Hoewel het idee eenvoudig is, is de technologie geavanceerd. Het opent een wereld van spannende mogelijkheden. Van het aanduiden van nooduitgangen en het geven van aanwijzingen en informatie aan mensen, tot het creëren van een volledig overweldigende ervaring die zowel gebruikers als bezoekers inspireert.

Hoofd Business Development Philips Lighting, Ed Huibers vertelt maandag 9 april a.s. over deze bijzondere en meervoudig prijswinnende innovatie die een dimensie toevoegt aan interieurontwerp en ruimtelijke vormgeving.

Deze innovatie van lichtdoorlatende tapijten is ontworpen om rechtstreeks de zintuigen van mensen aan te spreken. En om in te spelen op de natuurlijke neiging van het oog om zich te richten op het licht. De technologie maakt gebruik van de neiging van mensen om zich door de vloer te laden leiden als zij zich voortbewegen en reageren in de ruimte om zich heen. Zij brengt informatie, oriëntatie, inspiratie en veiligheid via het tapijt waarop de mensen lopen.

Wat mag je verwachten?
Ed Huibers neemt je niet alleen mee in de noviteit van het product LED-tapijten. Ook het vernieuwende businessmodel, de Go To Marketaanpak én klantbenadering komen uitgebreid aan bod. Hoe vermarkt je een totaal nieuwe productcategorie? En hoe ga je om met een marketingstrategie die twee sterke merken moet vertegenwoordigen? Ed vertelt je er meer over.

De spreker
Na zijn afstuderen is Ed gaan werken als consultant, in een kleine beginnende afdeling binnen de multinational SGS. Na een aantal jaar is Ed overgestapt naar Philips, waar hij, met kleine onderbreking van 3 jaar, al 14 dienstjaren heeft in verschillende rollen. Ed Huibers is inmiddels verantwoordelijk voor business development Philips Lighting maar stond aan de wieg van de innovatie Luminous Carpets. Hij ziet zichzelf als ondernemer binnen Philips en bedacht vanuit die mentaliteit samen met een multidisciplinair team deze innovatie. Een vernieuwing waar klantinzicht, nieuwe verdienmodellen en marketingstrategie samenkomen.

Inschrijven

De kostendekkende deelnameprijs voor deze sessie is 65 euro inclusief broodjes en borrel, exclusief BTW. Je ontvangt direct een bevestiging en factuur in je mailbox.

Om de administratieve kosten voor de sessies zo laag mogelijk te houden, en daarmee ook de deelnameprijs, prefereren we directe betaling via de website. Op de factuur zijn alle benodigde gegevens vermeld om deze eventueel te declareren bij je werkgever.

65,00In winkelmand

    Laat het ons even weten als betaling via de site een probleem voor je oplevert. We zorgen dan voor een alternatieve betalingsmethode.
    Als je op dit moment een interim-opdracht vervult via WerfSelect mag je kosteloos deelnemen.

    Stuur in beide gevallen even een mailtje om je aan te melden. Je hoort dan van ons.

Bij afmelding tot 5 werkdagen van tevoren zal je betaling worden teruggestort. Daarna zijn we genoodzaakt de volledige kosten in rekening te brengen.